vrijdag 15 augustus 2008

Sabrina Holvoet @ Belgische Babes Movies


http://rapidshare.com/files/134056457/Sabrina_Holvoet-21-8-2007-p_magazine_fotoshoot-divx.avi
Sabrina Holvoet in cijfers: 20 jaar, 1m64, 52 kg, enig kind
Woonplaats: Aalst Studie: Rechten (3de bachelor)
Relatie: Nee.
Troef: Tijdens de fotoshoot kreeg ik te horen dat ik mooie ogen had om te schminken.

Studio Brussel of Q-Music? Q-Music zet ik wel eens op voor de vallende sterren (de aankondiging van de snelheidscontroles op de weg; red.), maar mijn eerste keuze is Studio Brussel. Ik vind het jammer dat Wim Oosterlinck de overstap heeft gemaakt. Ik luisterde elke ochtend naar zijn programma.
Flierefluiter of controlefreak? Controlefreak. Tenminste, dat zeggen ze toch van mij. Al is het niet zo dat ik alles tot in de puntjes wil regelen.
De Thaise stranden of de drukte van New York? Een paar maanden na de aanslagen van 9/11 ben ik in New York geweest. Het is er net zoals in de films: het verkeer zit voortdurend vast, gele taxi's, hoge gebouwen, loeiende sirenes op de achtergrond. Als stadsmens hou ik wel van die drukte. Maar naar de Thaise stranden mag je me ook altijd sturen, hoor.
Decollete of rokje? Dan liever een rokje. Beide combineren doe ik nooit, dat is te cheap.
Gastronomisch dineren of vrijen? Eerst eten, daarna vrijen.
Yves Leterme of Guy Verhofstadt? Verhofstadt, vanwege zijn bevlogenheid. Al moet ik toegeven dat ik de politiek niet echt volg.
Carriere of gezin? Ik geloof dat dat in de moderne samenleving wel te combineren valt. Ik bedoel maar: dat is toch mijn plan. Ik wil wel eerst alles op zijn pootjes krijgen job, huis voor ik aan kinderen begin. Maar ik zou het niet over mijn hart krijgen om mijn kinderen hele dagen bij de onthaalmoeder te dumpen.
Een lelijke lieverd of een knappe macho? Het karakter blijft natuurlijk het belangrijkste, maar het oog wil ook wat, he. Doe toch maar de lelijke lieverd, als hij niet onverzorgd is, gaat dat misschien nog.
Bad of douche? Mag het ook een jacuzzi met champagne, aardbeien en Jared Leto zijn?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten