zaterdag 29 november 2014

Kim Engelbosch in P-Magazine: 'Ik ben een wild konijn' @ Belgische Babes Movies


Kim Engelbosch in P-Magazine: 'Ik ben een wild konijn'

Ah, onze dag kan niet meer stuk! Het 31-jarige Vlaamse model, Kim Engelbosch, siert deze week de cover van P-Magazine en laat ons zeggen, dat doet ze uitstekend. Voor de fotoshoot trok ze op boottocht doorheen het tropische Egypte, waar haar sexy gebronsde bikinilichaam zo te zien volledig tot z'n recht kwam. Wanneer Engelbosch nog maar slechts een tiener was, kwam ze al aan de bak als fulltime fotomodel. Zoveel jaar later heeft deze knappe deerne nog steeds een lijf om U tegen te zeggen en wordt ze terecht "the body" van Vlaanderen genoemd.


Kim is er zich goed van bewust dat elke man zijn hoofd draait als ze voorbij passeert maar toch heeft ze geen behoefte om deze aandacht express uit te lokken. "Volgens mij heeft niemand er behoefte aan om in een magazine te lezen waar mijn g-plek ligt. Ik laat liever nog iets aan de verbeelding over.", aldus de Vlaamse schone. Ja, aan dat laatste geen gebrek hoor, met een zwoele blik als de hare, slaat die verbeelding vanzelf al op hol.


P-magazine presenteert: Kim Engelbosch door denbaastand
Al is het niet enkel een mooi snoetje waar deze blondine over beschikt. Zo zou ze naar eigen zeggen haar mannetje kunnen staan aan de pokertafel, en moeten de heren tijdens dit sluwe spel regelmatig voor haar de duimen leggen. Dus knap én nog slim ook? Ideaal.

Dat ze ook nog eens een berekende zakenvrouw is, bewees ze reeds in het verleden. "Destijds ging ik van een A-cup naar een C-cup maat borsten.

Ik liet deze borstvergroting dan maar ineens door mijn boekhouder inbrengen bij de belastingen.", aldus Kim Engelbosch over haar ietwat speciale arbeidsonkosten.

Wanneer het leuke onderwerp "seks" wordt aangesneden, windt deze hete truffel er geen doekjes om: "Als de nood het hoogst is, dan kan seks voor mij om het even waar". Man, wat is dat toch met die Vlaamse modellen tegenwoordig, een Duracell konijn is er niets tegen!

Dat haar huidige vriend one lucky basterd is, staat als een paal boven water. Wij zullen ondertussen wel verder genieten van deze verrukkelijke verschijning… op foto.

Fotoshoot: Kim Engelbosch

Een uitje naar het zonnige Cyprus om te poseren voor onze Badpakken-special: zeg nu zelf, de modellen hadden het slechter kunnen treffen. Toch zouden we niet in hun schoenen willen staan. Niet enkel omdat onze sixpack zich schuilhoudt onder een speklaagje en er enkele plukjes borsthaar van onder onze bikini zouden komen piepen, maar ook omdat we nooit wulps in de lens zouden kunnen loensen terwijl de zon verschroeiend op onze kalende knikker brandt. Gelukkig is de begeerlijke Antwerpse schone Kim Engelbosch (32) van geen kleintje vervaard en trotseert zij moeiteloos de 68 graden die de gsm van fotograaf Daniel aangeeft. Al had dat onding misschien gewoon zijn kuren.
KIM ENGELBOSCH: “Ik denk inderdaad dat die smartphone zelf last had van de hitte. (lacht) 68 graden is lichtjes overdreven, maar het was er wel snikheet. Een zuchtje wind was zeker welkom geweest. Gelukkig gingen de kleren snel uit en stond ik in een minuscule bikini.”

Een ervaren model als jij heeft waarschijnlijk al wel zwaardere beproevingen doorstaan?
Kim Engelbosch: “Poseren in de koude is veel lastiger dan in de hitte. Toen ik nog pokermodel was, heb ik eens in Lapland gewerkt bij -35°C. Dat gebeurde weliswaar in thermisch ondergoed, maar toch kan ik je verzekeren: het blijft bibberen.

Ik sta me liever te pletter te zweten in een bikini, dan dat ik bevries onder een bontmantel. In dat laatste geval krijg je er nog eens de boze e-mails van verontwaardigde dierenrechtenactivisten bovenop. Als dierenliefhebber begrijp ik hun probleem, maar ik ben maar de paspop. Als model moet ik mijn mening en die van mijn opdrachtgevers gescheiden houden, anders is de kans groot dat ik met veel werknemers in de clinch zou gaan.”

“Mannen zijn zwak. Als ze een nieuw stel borsten zien, zijn ze weg”

Er doen de wildste verhalen de ronde over het modewereldje. Een ex-Miss België vertelde me dat ze in Milaan eens in een discotheek gedropt werd voor een seks feestje met alleen maar topmodellen én het voetbalteam van AC Milan. Om de meisjes in de juiste ‘sfeer’ te brengen, gingen er dienplaten met coke rond.

Kim Engelbosch: “Uiteraard ben ik en aantal keer met zulke toestanden geconfronteerd geweest, maar ik blijf ver weg van wat er in de marge van de modewereld gebeurt. Het enige witte spul dat ik in huis heb, is maïzena. ‘Heb jij nog nooit coke gebruikt?’ vroeg een collega me onlangs verontwaardigd. Maar ik zweer het op mijn communiezieltje: never! Dat is niets voor mij, ik heb dat niet nodig.”

Coke helpt wel om te vermageren.
 
Kim Engelbosch: “En watjes eten ook. Sommige modellen vullen zo hun maag, zodat ze geen honger meer hebben. Als je zulke dingen voor je job moet doen, kap er dan mee. Gelukkig beseffen ze in België dat we niet als skeletten over de catwalk moeten lopen. Een strak en gezond lijf volstaat en dankzij m’n genen moet ik daar niet veel moeite voor doen.”

Het volledige interview en alle foto’s vindt u nu in P-magazine

Kim Engelbosch & Barbara Steemans - Topless Tennis

Reclame video voor Ché Magazine met Vlaamse modellen Kim Engelbosch & Barbara Steemans, waarin beide dames in het filmpje na de match shirtjes ruilen en zo naakt op het tennis court staan.

A T-SHIRT EXCHANGE AFTER MATCH BETWEEN TWO TENNIS STARS

THE DREAM OF EVERY BOY WHO LOVES SPORT... this is the spirit which women have... must watch ... A T-SHIRT EXCHANGE AFTER MATCH BETWEEN TWO TENNIS STARS

Kim Engelbosch in tv-commercial voor Ché magazine

De jongens van VKMag verwijzen naar hun zatte vrienden die alvast de nieuwe tv-commercial met naaktmodel Kim Engelbosch voor het Belgische mannenblad Ché magazine mochten bekijken.

De tetten van Kim Engelbosch…

De Belgische Kim Engelbosch is fulltime model en mannequin en ze bewijst dat ze mooi kan zijn in een nieuwe commercial voor het Belgische mannenblad Che. Op de tennisbaan, gans bloot nog wel...

Ché Mag brengt tenniscommercial met Kim Engelbosch naakt
Commercial voor mannenblad/site perfect geslaagd, maar tekst -Let us keep dreaming of a better world- er verkeerd opgezet… Geen Belgenmop, echt waar. Via een Beneluxbaan bereikte ons deze spannende commercial voor Ché magazine.

Met weer eens een andere Belgische Kim in een tennishoofdrol, namelijk foto- en naaktmodel Kim Engelbosch. Met dank aan Marketingfacts (waar ze een rubriekjehebben geschapen voor dit soort filmische buitenkansje op, eh, marketinggebied: ‘Gevonden voorwerpen’ -met dank weer aan Intermediair), VKMag, mokkels.nl en de Zatte vrienden-site (he, he, iedereen genoemd, hoop ik, ter compensatie van dit jat-en-plakwerk).

Lingeriespecial: Kim Engelbosch

P-magazine in een nieuwe episode van hun lingerie-special. Naast de fotograaf was ook een cameraman aanwezig die er deze making of video van maakte.

Kim Engelbosch ging al twee keer mee op Badpakken-special en sierde in totaal al vier keer de cover van P-magazine, maar het was wachten tot december 2008 voor de kers op de taart: P-magazines Lingerie-special.

Badpakkengeschiedenis: de lichting 2006

 Ze hebben er een standbeeld voor opgericht, voor de man die bij het weekblad P met het idee op de proppen kwam om ieder jaar de mooiste vrouwen van het land in bikini of badpak te fotograferen op het strand.

Jammer genoeg staat het klereding in het midden van de werkvloer, waardoor je er voortdurend omheen moet lopen. Maar voor de rest: niks dan lof! Klik even hier en het wordt in één klap 6 atmosfeerbedreigende graden warmer.

Roxane

Virginie Claes

Hanne Troonbeeckx

Brit Van Driessche

Zoë Van Gastel

Kim Engelbosch

Ann Van Elsen

Joke Van de Velde

Sexy Vlaamse meiden drijven de temperatuur op in Tremelo (fotospecial)

Van die verhoogde temperaturen, daar kun je van op aan. Laura Beyne kon er zelfs niet aan de charmes van een jongen weerstaan…

Eén keer per jaar is Tremelo dé plaats bij uitstek om veel vrouwelijk schoon te bewonderen. Vrouwelijke bv’s defileren er dan op de modeshow van Bobo om de nieuwste collecties voor te stellen.

De bekende Vlaamse dames die dit jaar present waren zijn Ann Van Elsen, Anne De Baetzelier, Annelien Coorevits, Cilou Annys, Claudia Scheelen, Hanne Troonbeeckx, Kim Engelbosch, Ellen Petri, Jess Donckers, Laura Beyne, Stephanie Schauwaerts, Tanja Dexters, Véronique De Kock, Stephanie Clerckx, Sandrine Van Handenhoven, Phaedra Hoste, Inge Moerenhout, Griet Vanhees, Els Tibau, Elisa Guarraci, Joke van de Velde, Justine De Jonckheere, Zoë Van Gastel, Femke Herygers en Jelle Van Dael.

Dit jaar moesten we het dus zonder Astrid Bryan stellen. Vorig jaar was zij speciaal voor Bobo naar België gekomen en ze liet er toen zelfs onder haar rokje kijken.

Maar dit jaar geen upskirts dus. Maar kijk die vertederende blik in de ogen van onze Miss België, toen een jongetje haar een hand wilde geven.

Sexy catwalk clash met Véronique De Kock, Tanja Dexters, Ann Van Elsen en Phaedra Hoste

Een keer per jaar is Tremelo het middelpunt van de BV-belangstelling. Elke vrouwelijke BV die graag wil laten zien wat ze in huis heeft, mag defileren in de nieuwe collectie die kledingwinkel Bobo daar voorstelt.

Naar goede gewoonte tekenden een hele keur aan A-list BV’s present. Oud-gedienden Véronique De Kock, Tanja Dexters, Phaedra Hoste, Ann - iederéén moet langer werken - De Baetzelier mochten tegenover het jonge geweld van o.a. Jess Donckers, Cilou Annys, Justine De Jonckheere en Kate Ryan nog eens alles uit de kast halen.
 
Zijn de jongere modellen klaar zijn om de fakkel definitief over te nemen? Bekijk en oordeel zelf. Het meest zeldzame beeld dat ter plaatse geschoten kon worden, was de in een string gehesen – fraaie – derrière van Véronique De Kock. Enjoy!

Het tennismeisje: Claudia Scheelen

Kim Engelbosch, sloeg de tennisbal ferm mis, maar aan het mysterie komt nu een einde. Omdat niemand het bij het rechte eind had, besliste P-Magazine om het geheim bekend te maken. “Aangenaam, Claudia is de naam en mijn kont heeft meer dan 1.500 fans.”

Identiteit van het tennismeisje onthuld

 Wie geld inzette op Els Tibeau, Tanja Dexters of Kim Engelbosch, sloeg de tennisbal ferm mis, maar aan het mysterie komt nu een einde.
 
Omdat niemand het bij het rechte eind had, besliste P-Magazine om het geheim bekend te maken. “Aangenaam, Claudia is de naam en mijn kont heeft meer dan 1.500 fans.”

Haar naam laat niet meteen bellen rinkelen maar wie de vleeskeuring van Miss België heeft gevolgd, weet misschien vaag over wie het gaat. Miss Belgïe was de reden voor haar anonimiteit. Tijdens de verkiezing mag een miss geen fotoshoots voor magazines doen. Claudia Scheelen eindigde als vierde.

Claudia was niet aan haar proefstuk toe. Wie de cover van de Ché naaktkalender omhoog heeft prikken, merkt meteen opmerkelijke achterwerkgelijkenissen.

Wie zou de sexy hot Tennis Girl toch zijn? Velen waren nieuwsgierig, slechts enkelen kenden het goedbewaarde geheim.
 
“De fotograaf had ervoor gezorgd dat mijn haar op de cover een stuk korter leek. Ook mijn gezicht was niet zichtbaar”, vertelt Claudia in P-Magazine van deze week, “want niemand mocht het weten. Enkel mijn moeder en beste vriendin waren op de hoogte.”

“Slechts enkelen herkenden mijn poep. Ik ontkrachtte meteen alle vermoedens. Ook mijn ex-vriend herkende mijn kont maar krabbelde terug omdat hij het een té mooi exemplaar vond.”

Tennis Girl heeft geen vriend en is niet bewust op zoek. “Ik laat me liever versieren. Wie hard tot get speelt, kan mij krijgen. Mannen met passionele zoenen en een creatieve openingszin hebben bij mij een streepje voor.”

Wie zijn kans wil wagen, kan misschien proberen met: jouw kont heb ik al uitgebreid bekeken, nu de rest nog?

Mooie dames met mooie bikini's in Knokke

Het Nederlandse lingerie- en badmodelabel Sapph is nog niet zo lang in België, maar het heeft wel succes. In de Blue Marlin Lounge Club te Knokke toonde het zijn nieuwste collectie.
 
Bekoorlijke dames als Stephanie Degelin, Kim Engelenbosch, Alizée Poulicek, Ine Nijs, Charlotte Labee, Daniela Cruz en Edith Marin in mooie bikini's: kan het nog beter op een regenachtige maandag?

Badpakkenfeest P-magazine: Kim Engelbosch en vriend Wesley

Kim Engelbosch is één van de meest gevraagde modellen in het Vlaamse land. Daarom mag ze ook in een heuse P-magazine badpakkenspecial niet op het appel ontbreken.
 
Ze was naar The Noxx afgezakt in het gezelschap van haar vriend Wesley. Televisiewatchers kennen Wesley nog wel uit de eerste reeks van Peking Express. Aan dit spel nam hij deel met zijn tweelingbroer Joeri.

Deze deelneemsters werden geen Miss België en maakten het toch
Winnen hoeft niet altijd

 ,,Wie meedoet aan Miss België, doet dat enkel en alleen om te winnen. Voor wie niet wint, is het alleen maar kut. Verloren tijd. Zo mocht ik het toch ondervinden'', aldus actrice- presentatrice Saartje Vandendriessche, die in 1997 finaliste was. Saartje is niet de enige die deelnam aan Miss België, niet won, en het daarna toch maakte.
 
 ,,Als ik nu actrice en presentatrice ben, dan heb ik dat niet te danken aan mijn deelname aan Miss België, maar aan de opleidingen die ik volgde'', aldus Saartje Vandendriessche, die na een diploma sociale agogiek nog een acteeropleiding volgde aan De Kleine Akademie en de International TV-School. Ze werd omroepster bij VT4 en acteert onder meer in Costa!, Matroesjka's en Kinderen van Dewindt, de nieuwe TV1-serie die straks op het scherm komt.

Inge Moerenhout

Inge Moerenhout heeft wel een en ander te danken aan haar deelname aan Miss België, in 1991, het jaar dat Anke Van dermeersch won. ,,Ik studeerde toen politieke en sociale wetenschappen, en wou iets in de media gaan doen.
 
Ik zag Miss België als een weg om nieuwe contacten te leggen. Dat is ook gelukt: na de verkiezing nam een journalist me mee naar opnames van Tien om te zien , waar Bieke Ilegems tijdens de repetities Anne De Baetselier verving. Toen die ziek bleek, suggereerde die journalist dat ik de rol van Bieke zou overnemen. Daar werd ik opgemerkt door de toenmalige manager van Yasmine, die ook contacten had bij VT4, waar ik aan de slag geraakte.

Deborah Ostrega

Deborah Ostrega had op haar achttiende al meegedaan aan Miss Belgian Beauty. ,,Toen was ik eigenlijk nog veel te jong. Ik was 23 toen ik in '95 meedeed aan Miss België. Omdat iedereen me zei dat ik dat maar eens moest doen, en omdat de bestemming van de buitenlandse reis Israël was. Daar wou ik wel eens naartoe, en dat is me gelukt. Door mijn deelname werd ik wel opgemerkt door mensen. Urbanus vroeg me of ik iets wou doen in een programma van hem, en ik werd er ook het meisje van Rad van Fortuin door. Van het een kwam gewoon het ander'', aldus de zangeres van Lords of Acid.

Anouk Mertens

Het was in hetzelfde jaar - Véronique De Kock won toen - dat Anouk Mertens deelnam en niet won. ,,Ik studeerde nog, deed modellenwerk, en een reis naar Israël zag ik wel zitten. Het was mijn eerste en enige deelname aan zo'n verkiezing. Onmiddellijk daarna kreeg ik wel een aantal voorstellen, waar ik niet ben op ingegaan. Iets later leerde ik op een feestje Carl Huybrechts kennen, en ik ben nu nog altijd zijn partner. We hebben samen het televisieproductiehuis Broodkast. Dus ja, Miss België heeft mij wel een prijs opgeleverd''.

Maie-Rose Morel

In 1994, toen Ilse De Meulemeester het kroontje op het hoofd kreeg, was Marie-Rose Morel, Vlaams parlementslid voor het Vlaams Belang finaliste: ,,Ik was het jaar ervoor al Miss Vlaanderen geworden, en had daarvoor al een heleboel verkiezingen gedaan. Miss België heeft me vooral geholpen om heel veel contacten te leggen. Daar heb ik achteraf handig gebruik van gemaakt, toen ik met een eigen hostessenbedrijf begon. De bedrijven die Miss België sponsorden, kenden me al als die finaliste van Miss België.''

Karolien Taverniers

Karolien Taverniers, die nu voor TV1 werkt en voor De Rode Loper vooral de koninklijke familie volgt, was op vijfjarige leeftijd al door haar moeder ingeschreven voor Het mooiste kind van België , voor ze in 1991 ook meedeed aan Miss België: ,,Moeder pushte me enorm om mee te doe aan dat soort wedstrijden. Ik heb later ook Miss Belgian Beauty gewonnen. En ja, het heeft me geholpen. Je wordt er echt wel zelfzekerder door. Ik was al langer bezig met filmpjes maken, en na mijn deelname aan Miss België was ik zelfstandig genoeg om me te gaan aanbieden bij TV-Brussel en screentests bij de VRT te komen doen.''

Roxane Kalishoek

Nog iemand waarvan nauwelijks iemand zich herinnert dat ze deelnam aan Miss België is Roxane Kalishoek. Roxane won met Television Game een van de voorrondes van Eurosong, en heeft nu een fullcd Naked. ,,Ik vond het een heel leuke ervaring, om één keer mee te maken. Je hoort altijd dat cliché dat je vooral jezelf moet blijven, maar eigenlijk kan je daar jezelf niet blijven. Eens je op zo'n podium staat, jezelf moet voorstellen, een avondjurk moet aantrekken, terwijl je als meisje van achttien gewoon in jeans en basketschoenen rondloopt. Ik heb niet echt het gevoel dat mijn deelname me iets concreet heeft opgeleverd.''

Daarmee is het rijtje nog niet af. Ook Elke Vanelderen , nu bij VTM omroepster en presentatrice van een reisprogramma, was in 2000 finaliste van Miss België. Brunhilde Verhenne en Darline Vanheule , die later elk Miss Belgian Beauty werden, stonden eerder al bij de finalisten van Miss België. Ook de modellen An Jaspers en Kim Engelbosch waagden in 2000 hun kans, evenals An Smeets, die nu een dansschool heeft en elke vrijdag Het Swingpaleis van Felice animeert. En dan zouden we bijna nog Zoë Van Gastel vergeten, die in het jaar van Julie Taton eredame werd, en nu in Rad van Fortuin de bordjes mag aantikken.

Mannen in ban van babes, bier, wagens en renners

Na de verwendag voor vrouwen op de Ladies City Day, biedt de middenstandsvereniging Trud'Or op 23 september van 11 uur tot 19 uur nu ook de mannen een knuffeldag aan.

Terwijl tien babes, tien brouwerijen, mooie wagens en wielrenners op het Wereldkampioenschap in Valkenburg de mannen bezighouden op de Grote Markt, kunnen vrouwen zonder toezicht shoppen in 150 winkels.

De tien deelnemende brouwerijen houden elk een stand open, waar mannen met een proefglas en drankbonnen hun dorst kunnen lessen. Het proefglas is te verkrijgen bij de handelaars of op de Grote Markt op 23 september en kost 2,50 euro. Er zijn meer dan 5.000 glazen verdeeld onder de handelaars. Elke brouwerij kreeg een babe toegewezen.

De mannen combineren zo bier van Brouwerij Wilderen met Cynthia Reekmans, Brouwerij Kerkom met Stéphanie Clerckx, Brouwerij John Martin met Els Tibau, Brouwerij Duvel Moortgat met Kelly Pfaff, Brouwerij Huyghe met Tanja Dexters, Brouwerij Haacht met Griet Vanhees, Brouwerij Het Anker met Justine de Jonckheere, Brouwerij De Halve Maan met Kim Engelbosch, Brouwerij Alken-Maes met Hanne Troonbeeckx en Brouwerij Affligem met Jess Donckers.

Maar bier en vrouwen zijn niet de enige zoethouders, mannen kunnen zich ook vergapen aan exclusieve wagens die Claes & Zonen tentoonstelt. Terwijl de mannen aan de toog hangen, kunnen ze tevens loensen naar de beelden van het WK in Valkenburg, die op een groot scherm verschijnen.

Champagnehuis Jacquart viert feest met BV's in The Jane

Het champagnehuis Jacquart wordt 50 jaar en daarom werd er woensdagavond gefeest bij The Jane, het restaurant van Sergio Herman. Om de verjaardag te vieren waren tal van bekende Vlamingen uitgenodigd waaronder Griet Van Hees, Anthony Kumpen, Tanja Dexters, Eveline Hoste, Alizée Poulicek en Kim Engelbosch. Het champagnemerk brengt voor deze gelegenheid een speciale reeks op de markt, Mosaïc en de gelimiteerde magnum van Brut Mosaïc Rosé.

Naaktkalender Hachiko in Merelbeke

In Merelbeke werd zondag de naaktkalender The Naked Dog van Hachiko voorgesteld. Op de kalender staan onder andere Eveline Hoste, Christophe Stienlet, Joyce De Troch, Kim Engelbosch, Carry Goossens en Griet Vanhees.

Kim Engelbosch
Birthdate: 26 november 1981

Birthplace: Antwerp

Height: 175cm

Bust: 90B

Waist: 62

Hips: 90

Confection: 36

Shoes: 38

Hair: Blond

Eyes: Blue

Geen opmerkingen:

Een reactie posten