zondag 7 februari 2010

Kathleen Aerts @ Belgische Babes Movies




Ex K3-zangeres Kathleen Aerts kreeg vrijdagavond in Ranking the Stars van presentator Paul de Leeuw rode oortjes van een uitspraak van Kim Feenstra.

Na de vraag Wie begrijpt het minst van de andere sekse? liet Kim Feenstra zich ontvallen dat ze "ook graag naar mooie vrouwen kijkt". Vervolgens bekende het model dat ze wel eens met een andere vrouw had gezoend: "dat vond ik wel spannend".

Vlaamse Kathleen Aerts was zichtbaar geschokt door de bekentenis. "In België doen we dat niet he!", was alles dat ze nog gegeneerd kon uitbrengen.

Kim Feenstra vindt Ranking the Stars overigens 'best wel een plat programma'. Het sexy fotomodel wil meer de diepte in op televisie.

Kim vertelt aan TVgids Online dat ze bezig is met een nieuw project. "Er zit een nieuw tv-programma in de planning. Maar wel iets met meer inhoud en meer diepgang dan Ranking the Stars. Meer kan ik er nog niet over zeggen."

Vervolgt: "Ranking the Stars is hilarisch, maar ook best wel een plat programma..."

De blonde Kathleen Aerts heeft opgebiecht dat ze altijd huidkleurig ondergoed draagt. "Als ik naar buiten treedt, heb ik altijd een vleeskleurige bompa-onderbroek aan", biechtte de zangeres vrijdagavond op in 'Ranking The Stars'.

"Eerst was het vooral praktisch, omdat het niet doorschijnt als je witte kleren aan hebt", legt Belgische babe Kathleen Aerts met schaamrood op haar kaken uit. "Nu draag ik het altijd." De sterren klapten vrijdag uit de school over hun dwangneuroses.

Model Kim Feenstra biechtte op dat ze vlak voordat ze een vliegtuig instapt altijd haar moeder, zus en beste vriendin belt. "Voor het geval ik neerstort." Ook kan Feensta haar tanden niet poetsen als de wasbak niet brandschoon is. "Het is bijna smetvrees."

Voormalig hockeyster Fatima Moreira de Melo gaf toe dat ze haar auto altijd gedag zegt en schatje noemt. "Mijn auto is even oud als ik ben. Het is een Mercedes uit 1978. Voor mijn gevoel heeft ze wat steun nodig."

Kathleen Aerts verliet K3 vorig jaar met veel bombarie. Daarna werd het stil rond de 31-jarige zangeres.

Maar Kathleen Aerts heeft niet stilgezeten. Ze is verliefd geworden op Steven, een Belgische politieagent. Dat vertelt ze in het blad Privé.

Kathleen had eerder een jarenlange relatie met de regisseur van K3, Jasper Verheugd. In 2005 gingen zij uit elkaar. Nu heeft ze alweer zeven maanden verkering met politieagent Steven.

Grappig
'Het grappige is dat ook mannen nu ineens interesse in mij krijgen, in plaats van alleen kinderen', vertelt Kathleen Aerts. Over haar nieuwe liefde zegt ze: 'We hebben elkaar leren kennen in een plaatselijk café en verder wil ik er niets over zeggen.'

Geen spijt
Kathleen Aerts heeft er geen spijt van dat ze uit K3 is gestapt. Maar na het afscheidsconcert moest ze toch even slikken. 'Ik was bang dat ik uitgescholden zou worden omdat ik degene was die de groep had verlaten.

Maar ik kreeg alleen maar complimenten en men vond het juist zeer tof dat ik de knoop had doorgehakt.' K3 bestaat nu uit Karen Damen, Kristel Verbeke en de vervangster van Kathleen Aerts Josje Huisman.


































5 opmerkingen:

  1. Die borsten worden iedere week groter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat viel Paul de leeuw ook al op. het eerste dat ie zei was, jij hebt grote borsten hehe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier moet wel een borstvergroting aan te pas gekomen zijn, in het begin van K3 had ze nog 2 erwtjes, nu denk een volle C of mss zelfs D cupmaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Denk dat Kathleen Aerts siliconen heeft laten plaatsen, moet zeggen dat het wel goed gelukt is, deze DD cupmaat past goed bij de rest van haar lichaam.

    BeantwoordenVerwijderen