maandag 22 februari 2010

Roxane Kalishoek Ann van Elsen Hanne Troonbeeckx Joke van de Velde Virginie Claes Zoë Van Gastel P-Magazine Badpakkenspecial @ Belgische Babes Movies




Naar jaarlijkse traditie organiseert P-magazine ieder jaar weer een fantastisch badpakken-feest, na aanleiding van een nieuwe badpakkenspecial. Wat negen jaar geleden begon als ‘een pintje gaan pakken met redactie. modellen. crew en sponsors’. groeide al snel uit tot één van de meest spraakmakende media- en jetset-feesten in Vlaanderen.

In 2006 werd het een groot feest met de Belgische babes en badpak en bikini modellen Roxane Kalishoek, Ann van Elsen, Hanne Troonbeeckx, Joke van de Velde, Virginie Claes en Zoë Van Gastel.

Op 10/07 toverde P-magazine de Waagnatie in Antwerpen voor het badpakkenspecialfeest om tot een exotisch stuk Brazilië. Compleet met een beachparty. bikini's en babes à volonté. En voor het eerst in de geschiedenis wordt aan iedereen de mogelijkheid geboden om aanwezig te zijn op dit geweldige zomerfeest. in gezelschap uiteraard van alle Badpakken-babes, Roxane Kalishoek, Ann van Elsen, Hanne Troonbeeckx, Joke van de Velde, Virginie Claes, Zoë Van Gastel en ander schoon volk!

Het wordt als het ware een stukje Brazilië in Antwerpen. Compleet met samba danseressen. jacuzzies. zwembaden enz. DJ Axel Daeseleire. Raul De Janeiro en DJ Ward spelen ten dans en zorgen ervoor dat je in no-time met je poep staat te schudden.

Het badpakkenfeest wordt natuurlijk georganiseerd naar aanleiding van de start van de enige echte Badpakken-Special. In de maanden juli en augustus publiceert P-magazine naar goede traditie negen weken lang de mooiste babes en badpakkenfoto's. Gemaakt in het zonovergoten en exotische decor van Brazilië. De Badpakken-meisjes in 2006 waren in volgorde van verschijning:

- 04/7: Joke Van de Velde
- 11/7: Ann Van Elsen
- 18/7: Kim Engelbosch
- 25/7: Zoë Van Gastel
- 01/8: Lezeres Britt Van Driessche
- 08/8: Hanne Troonbeeckx
- 14/8: Miss België Virginie Claes
- 22/8: Roxane Kalishoek

Tropische temperaturen op Braziliaans badpakkenfeest van P-magazine.
Ter gelegenheid van de lancering van hun traditionele badpakkenspecial in de maanden juli en augustus organiseerde P-magazine maandag een heus Braziliaans badpakkenfeest.

De sensuele sexy foto's voor deze 9-delige special werden dit jaar immers in het exotische decor van Brazilië, meer bepaald Rio de Janeiro en Parati, gemaakt.

De 8 badpakken-babes van dienst waren daar Ann Van Elsen, Joke Van de Velde, Miss België Virginie Claes, Kim Engelbosch, Zoë Van Gastel, Hanne Troonbeeckx, Roxane Kalishoek en P-lezeres van het jaar Britt Van Driessche.

Place to be was maandag dus een bloedhete Waagnatie in Antwerpen waar voor het eerst ook het grote publiek kon komen meegenieten van een exclusieve party met jacuzzi's, zwembad, Capoeira-dansers, hostessen in badpak (o.a. verleidster Liesbeth uit Temptation Island) en Braziliaanse danseressen en muzikanten.

DJ De Janeiro, DJ Ax (Axel Daeseleire) en DJ Ward zorgden voor de verdere muzikale invulling. Tegen dat de badpakken-babes Roxane Kalishoek Ann van Elsen Hanne Troonbeeckx Joke van de Velde Virginie Claes Zoë Van Gastel op een op zijn Braziliaans versierde praalwagen hun opwachting maakten, was de temperatuur in een intussen volgelopen Waagnatie al opgelopen tot tropisch heet en enkele reuzenventilators konden amper voor wat plaatselijke verkoeling zorgen.

De link met Brazilië was er trouwens niet alleen omwille van het exotische karakter van die plek op aarde waar enerzijds luxe en glamour maar tegelijk ook diepe armoede en vele straatkinderen deel uitmaken van het immer bruisende leven in de Braziliaanse grootsteden. Dalila Gerlani, ooit zelf een straatkind, is nu directrice van Favos de Mel I en II , 2 opvangtehuizen voor in totaal zo'n 84 verwaarloosde kinderen die anders in mensonterende omstandigheden zouden moeten opgroeien.

Net als ze zich het lot van die kinderen aantrekt, ontfermde ze zich daar over de fotoploeg van P-magazine, vandaar dat ze ook iets wilden terugdoen en doen dit nu via de Vlaamse vzw Kinderen van Rio (alle info op www.Kinderenvanrio.org) die al sinds jaren financiële ondersteuning vanuit België verleent.

Anderzijds kunnen P-Magazine lezers voor amper 10 € ook een pakketje bestellen met daarin 3 mooie postkaarten (met Ann Van Elsen) , een gesigneerde poster én een T-shirt van P-magazine.

De opbrengst gaat integraal naar het Favos de Mel-project. In opvolging van Véronique de Kock is het nu Ann Van Elsen die de voortrekkersrol op zich genomen heeft en samen met gastvrouw Inge Moenenhout en haar collega-babes stelde zij mevrouw Dalila en haar project aan het talrijke publiek voor.

Voor de badpakken-babes Roxane Kalishoek Ann van Elsen Hanne Troonbeeckx Joke van de Velde Virginie Claes Zoë Van Gastel was er ook een mooi aandenken want zij kregen elk een mooi fotokader met daarin hun coverfoto.

De badpakmodellen nog eens in orde van verschijning dit jaar:
- 04/7: Joke Van de Velde
- 11/7: Ann Van Elsen
- 18/7: Kim Engelbosch
- 25/7: Zoë Van Gastel
- 01/8: lezeres van het jaar Britt Van Driessche
- 08/8: Hanne Troonbeeckx
- 14/8: Miss België Virginie Claes
- 22/8: Roxane Kalishoek
- 29/8: EXTRA: the making of (met exclusieve beelden achter de schermen).

De badpakkenspecial fotograaf trotseerde de tropische temperaturen en kreeg er heel wat moois voor de lens.

Het badpakken-feest van P-magazine is reeds vele jaren het meest gegeerde en exclusieve zomerfeest binnen de Vlaamse media en jet-set.

Tot nu toe was het enkel toegankelijk voor een zeer select publiek dat door de redactie van P-magazine werd uitgenodigd. In 2006 was het anders en maakte de samenwerking tussen Fever en P-magazine het mogelijk dat ook jij aanwezig kan zijn op dit geweldig feest.

Fever toverde samen met P-magazine de waagnatie om tot een exotisch stukje Brazilië. Compleet met een outdoor beachzone, gezellige cocktail-bars enz. Uiteraard zorgt P-magazine voor bikini- en badpakken-babes zoals Roxane Kalishoek Ann van Elsen Hanne Troonbeeckx Joke van de Velde Virginie Claes Zoë Van Gastel.

De dresscode voor deze party's is zonder meer beachwear, badpak, bikini's, surfshorts, flip flops ...

Zoë Van Gastel was 19 toen ze eerste eredame werd van miss België Julie Taton. Luc Appermont stelde haar aan als zijn bordjestikster en gastvrouw in Het Rad Van Fortuin. Nu is ze 23, en als we haar bellen is ze net terug uit Rio De Janeiro, waar ze voor het mannenblad P-magazine mee mocht doen aan de badpakkenspecial.

Met welk gevoel keer je terug van zo'n sexy erotische fotoshoot?

Zoë Van Gastel : ,,Een ietwat dubbel gevoel. Rio riep bij mij een beeld op van carnaval, mooie stranden en valse borsten. Veel Braziliaanse vrouwen hebben namelijk siliconen borsten, of dragen push-up BH's om hun cupmaat te vergroten. Kleurrijk, luchtig, vluchtig. Tot je daar aankomt, en je er de armoede zo inademt. Die favela's, de krottenwijken, dat is echt wel erg om zien. Het leek er mij ook wel erg gevaarlijk. Ik had het best moeilijk om die hele toestand een juiste plaats te geven in mijn hoofd.''

,,Maar Rio heeft twee kanten. Er is ginds ook grote luxe. Ann Van Elsen heeft er een reportage over gemaakt en we hebben daar een dame leren kennen die een onthaaltehuis voor kinderen heeft. Ann en ik gaan hier zeker iets op het getouw zetten voor die kinderen ginds. We moeten er minstens voor zorgen dat die kinderen zelf eens naar de kust van Copacabana kunnen gaan.''

Ze was al langer dan vandaag Vlaanderens favoriete covergirl, maar sinds ze twee nummers na elkaar poedelnaakt in de Playboy heeft gestaan, zijn de ogen meer dan ooit op Ann Van Elsen gericht. Op VT4 presenteerde ze samen met Felice de talentenjacht Can You Duet, en op Radio Donna hoor je haar op MNM.

"Het is niet omdat ik naakt heb geposeerd, dat mijn borsten nu een eigen leven gaan leiden."

Toegegeven, het was niet zomaar een bloot reportage, daar in Namibië, want Ann Van Elsen heeft er toch maar mooi 33.150 euro voor Music for Life mee verdiend.

Ann Van Elsen: We hadden die naakt foto's evengoed hier in een studio kunnen maken, maar ik wou heel bewust naar Namibië gaan. Het is een van de landen die enorm te kampen hebben met droogte. Ik wilde daar de sexy bloot foto's laten maken, zodat die droogte zichtbaar was.

Zo had ik de reportage in mijn hoofd, de omgeving was van groot belang. Op die manier had ik bovendien de kans om ter plaatse een aantal projecten te bezoeken, om te praten met de mensen, om de waterproblemen in kaart te brengen en mee naar een oplossing te zoeken onder het motto: "Geef mensen geen vis, maar leer ze vissen".

Je geeft er een geëngageerde draai aan, maar het blijven blootfoto's.

Ann Van Elsen: Ja, het is naakt, maar ik kan er mezelf supergoed in herkennen. Het is de Ann die ik en de mensen rondom mij kennen. Heel anders dan vroegere naaktfotoshoots in andere mannenbladen, waar wel nog textiel aan te pas kwam, maar waar de mensen uit mijn omgeving mij minder goed in herkenden.

Ben je tevreden met de reacties?

Ann Van Elsen: Er komen spontaan mensen op me af. De ene zegt luidop wat hij ervan denkt, de andere zal het eerder fluisteren. (lacht) Van mij mag het gerust luidop hoor, waarom moeten we hier eigenlijk onnozel over doen? Ik vond over het algemeen de reacties van vrouwen wel leuk. Die zeiden me vaak dat ze het tof vonden om te zien dat naaktfotografie ook op deze manier kan. Het was absoluut niet mijn bedoeling om mannen op te winden met deze erotische naaktfoto's, en ik denk dat dat gelukt is. Er zijn natuurlijk ook andere reacties, op internet en zo, maar daar hou ik me niet mee bezig. Zeg nu niet dat jij wel hebt zitten te googlen hé?

Euh... een beetje toch, en binnen de kortste keren had ik de foto's zelf gevonden.

Ann Van Elsen: Kijk, ik had toegestemd om één keer naakt uit de kleren te gaan. Dat moest iets unieks en eenmaligs zijn, anders had ik nooit dat geld voor Music for Life kunnen verzamelen. Nu is het zo dat de fotoshoot in twee delen is gepubliceerd. In Nederland komt de Playboy drie weken vroeger uit dan bij ons, dus ze waren bang dat iedereen de blootfoto's al zou gezien hebben voordat de Playboy in Vlaanderen uitkwam.

Vandaar dat ze in Vlaanderen in januari al een pre-editie hebben uitgebracht. Verder stel ik me daar geen vragen bij, en lig ik er ook helemaal niet van wakker. Het is normaal dat als dat boekje in Nederland in de winkel ligt, er een of andere kerel opduikt die de naaktfoto's inscant en op het net gooit. So what , dat interesseert me helemaal niet. Het maakt niet uit. Eigenlijk is er niets uitgelekt, het waren gewoon foto's die in Nederland al in de winkel lagen. De wereld is klein en is van iedereen hé.

Hebben mannen en vrouwen verschillend gereageerd op de naaktfoto's?

Ann Van Elsen: Ik heb vooral gemerkt dat vrouwen durven reageren en mannen minder. Maar het is allemaal heel proper gebleven. De reacties van de mannen waren trouwens vrij gelijklopend met die van de vrouwen. Al komen er natuurlijk ook wel grapjes. Sommige mensen denken dat je exhibitionistisch moet zijn om in de Playboy te staan. Dat hoeft natuurlijk niet per se zo te zijn. Het is niet omdat ik naakt heb geposeerd, dat ik nu mijn bloesjes niet meer dichtknoop of altijd mijn borsten toon.

Voor tv-opnames worden de outfits dikwijls voor mij uitgekozen, en als ik dan opmerk dat iets misschien te bloot is, hoor ik de mensen wel eens luidop denken... Maar het een heeft niets met het ander te maken. Naakt poseren, dat was toen, op dat moment, in die context, met een duidelijke motivatie. Maar dat wil niet zeggen dat ik er nu plots geen probleem mee zou hebben mochten mijn borsten uit mijn beha jumpen en een eigen leven gaan leiden. (lacht) Ginds in Namibië stond ik, eenmaal de naaktfoto's gemaakt waren, ook niet nog een halfuur in evakostuum met iedereen te kletsen.

Was het lastig om uit het hokje van missen en badpakkenspecials te geraken?

Ann Van Elsen: Wel, ik doe die dingen eigenlijk wel graag. Voor de badpakkenspecial van P-Magazine een weekje naar het buitenland gaan met een toffe ploeg, dat doe ik graag. Maar ik vind het even leuk om thuis 's nachts op mijn computer teksten te schrijven over reputatiemanagement, het onderwerp van mijn thesis. Ik praat ook graag met mensen over reputatiemanagement, of ik steek al mijn energie in een benefiet voor de kinderen van Rio.

Dat zijn uiteenlopende dingen, die in de perceptie misschien onverenigbaar lijken. Als je naakt poseert voor een bepaald blad, wordt niet van je verwacht dat je kunt meespreken over ernstige onderwerpen. Toch blijf ik consequent al die dingen doen. Ik heb lang het gevoel gehad dat ik me moest aanpassen aan de perceptie, maar daar ben ik van afgestapt. Ik wil niet dat mijn job puur afhangt van mijn uiterlijk, want dat is korte termijn en vergankelijk. Ook mijn andere capaciteiten wil ik cultiveren en laten zien, zodat ik op langere termijn mijn job met plezier kan blijven uitoefenen.

Maar ondertussen word ik nog altijd gevraagd voor die lichtere dingen, en die doe ik met evenveel plezier. Vroeger dacht ik dat ik een keuze moest maken, dat ik één duidelijke koers moest varen. Maar ik vind mezelf nog te jong om alleen maar serieus te zijn. Ik heb nu nog de kans om al die leuke dingen te doen, dus waarom niet?

Ann Van Elsen is erg begaan met kinderen. Zo schonk ze de opbrengst van haar fotoshoot van de badpakkenspecial in Brazilië aan een weeshuis in Rio.
"Als kind nam ik het ook al op voor de minderbedeelden op school. Om een of andere reden zit dat er bij mij ingebakken. Tijdens mijn badpakkenspecial in Brazilië kampte ik met een heel dubbel gevoel.

Terwijl mijn sexy fotoshoot liep zag ik de arme kinderen op straat en dat greep me enorm aan.
Als ik door mijn bekendheid dan voor een keertje eens iets voor de kinderen kan doen vind ik dat ik dat bijna verplicht ben aan hen."

1 opmerking:

  1. De meest sexy Belgische vrouwen volgens de Nederlanders

    De Nederlandse gadgetwebsite Wannahaves heeft in haar rubriek 'babes' een top-10 samengesteld met de meest sexy Belgische vrouwen.

    Presentatrice Evi Hansen kwam als nummer één uit de bus. "Een stoere chick die haar zaakjes goed geregeld heeft! Terechte nummer 1", klinkt het bij onze noorderburen.
    De top 10:

    1. Evi Hansen
    2. Ann van Elsen
    3. Belle Perez
    4. Lien Van de Kelder
    5. Véronique De Kock
    6. Kelly Pfaff
    7. Roos van Acker
    8. Tanja Dexters
    9. Roxane Kalishoek
    10. Linda Mertens

    Ook weervrouw Sabine Hagedoren, Erika Van Tielen, K3 Karen Damen, Pin Up Club model en zangeres Wendy van Wanten, Hanne Troonbeeckx en flikken actrice Andrea Croonenberghs scoren een hoog babe gehalte bij de Hollanders.

    BeantwoordenVerwijderen