woensdag 2 december 2009

Jess Donckers sexy fotoshoot voor mannenblad @ Belgische Babes Movies



Welke Vlaamse babe gaat bloot voor Playboy? Het was de grote vraag de voorbije weken. Verschillende grote namen circuleerden... Opnieuw Ann Van Elsen of Joyce De Troch? Eindelijk Véronique De Kock naakt? Of werd het tv-talent Ann Lemmens? Zelfs de naam van Wendy Van Wanten viel geregeld nadat de 60-jarige Patricia Paay in Nederland de cover van Playboy haalde. Maar deze babes zijn het dus zeker niet geworden. Playboy zocht en vond zijn talent bij jongerenzender GUNKtv presentatrice Jess Donckers.

De 27-jarige Belgische babe Jess Donckers wordt dus het nieuwe Vlaamse Playboymodel. Jess Donckers presenteert bij GUNKtv en is bovendien ook de vriendin van grote baas Frank Molnar. Eerder poseerde Donckers al voor P-Magazine en Ché.

Sinds kort prijkt Jess Donckers op de cover van Playboy. Zij is echter niet de enige BV die wel uit de kleren wil gaan.

Zo geven Evi Hanssen, Vanessa Hoefkens en Ellen Petri toe dat ook zij naakt op de cover van het blootblad willen staan. Zij voegen dan ook meteen de daad bij het woord.

Ze is een Vlaams topmodel. En de presentatrice van jongerenzender GUNKtv. Nu naakt in de nieuwe Playboy: de Belgische Jess Donckers. “Schitterend sexy sensueel. Beauty en brains gaan heel goed samen,” zegt hoofdredacteur Jan Heemskerk. Heemskerk is buitengewoon in zijn nopjes met zijn BV'er. “Jess is een bijzonder mooie vrouw. En een krachtige, zelfstandige vrouw.


Het ultieme voorbeeld van de stelling dat beauty en brains heel goed kunnen samengaan. We mogen ons gelukkig prijzen dat ze voor Playboy heeft willen poseren. Fotograaf Frank de Mulder heeft weer schitterend sensueel werk afgeleverd." Ook Frank Molnar, vriend en manager van Jess Donckers, is trots. "Qua stijl, glamour en Hollywoodgehalte kunnen deze foto’s wedijveren met de beste Amerikaanse million dollar producties en dit allemaal met een Belgisch dame!

Er is een nieuwe lichting modellen opgestaan waarvan Jess Donckers zonder twijfel de leading lady is.” “Het is alweer twee jaar geleden dat er een Belgisch model op de cover van Playboy heeft gestaan. Ik vergelijk deze nieuwe start voor de Belgische dames een beetje met de start van onze eigen zender GUNKtv. Stout, stoer en eerlijk. Dat is ook precies wat de foto’s van Jess uitstralen. Alleen hoop ik niet dat ze hierdoor de vraag krijgt om bij Hugh Hefner te gaan wonen in de Playboy Mansion."


Jess Donckers zelf kijkt met genoegen terug op haar foto shooting. "Naakt gefotografeerd worden doe je niet elke dag, maar dankzij het professionele team had ik weinig gêne om een fantastisch resultaat neer te zetten. Playboy is een zeer kwalitatief, stijlvol mannenblad. Ik ben zeer vereerd dat ik op de cover sta." Ook in de Playboy van februari: de verkiezing van de Playmate van het Jaar met alle 12 Playmates van 2009. En in het grote interview: Hell's Angels-president Daniel Uneputty.

In discotheek Carré in Willebroek werd het eerste Playboy-nummer in twee jaar voorgesteld met nog eens een Vlaamse schone op de cover: fotomodel en GUNKtv-presentatrice Jess Donckers. 'Ik vind het vooral een hele eer dat ik twee jaar na Ann Van Elsen werd gevraagd om op de cover te staan', zegt Jess. 'Playboy is tenslotte een klasseblad waarmee het bijzonder professioneel werken is.'

De naakte Jess Donckers werd voor Playboy erg smaakvol in beeld gebracht door glamourfotograaf Frank De Mulder. Samen met Jess' vriend en GUNKtv-baas Frank Molnar, een kransje bekend volk en de onvermijdelijke Playboy-bunnies toastte hij gisteravond op het februarinummer van het blootblad.

Omdat ook u natuurlijk de Playboy leest voor de interviews: zie hier onder het Jess Donckers-gesprek. Voor de blote plaatjes van de Vlaamse GunkTV-presentatrice koopt u het februarinummer maar.

Buiten vroor het donderdagnacht stenen uit de grond, maar in de Willebroekse Carré huppelden de konijntjes en petite tenue vrolijk rond. De voorstelling van een nieuwe Playboy kan nu eenmaal niet zonder bunny's, zeker niet wanneer er na twee jaar weer eens een Vlaamse op de cover prijkt. En dus werden de satijnen oren, de witte manchetten en de pomponnen die zo perfect op een derrière passen uit de kast gehaald om de Jess Donckers-Playboy te lanceren.


De GunkTV-presentatrice hield het vestimentair zelf een stuk soberder. 'Ik hou van stijlvol en daarom ben ik ook met Playboy in zee gegaan. Verder dan dit ga ik niet, je zult mij zelfs nooit op een naaktstrand vinden. Bovendien wordt de Nederlandse Playboy in de hele Benelux verdeeld en kan mijn bloot fotoshoot misschien wel een internationale springplank worden.'

Mik je dan op internationale naakt fotoshoots?
Jess Donckers: 'Toch eerder op televisiewerk. Op GunkTV heb ik al een fashionprogramma en presenteer ik Hollywood Weekly met de recentste roddels uit Tinseltown. Ik zou heel graag doorgaan in de tv-wereld. Als ze me uit het buitenland een leuke tv-format aanbieden, zal ik zeker niet nee zeggen.'


Maar in de glamourfotografie heb je toch ook al je sporen verdiend?
'Enkele jaren geleden stond ik naakt op de glamourkalender van Ché, maar dat was anders dan de Playboy-shoot. De sfeer was exotisch en ik werkte er met een hele reeks andere meisjes. Voor Playboy draaide alles rond mij en sfeer was helemaal die van Amerikaanse Playboy-glamour.'

Playboy is wel een paar graden bloter.
'Op de Ché-kalender zag je inderdaad niet veel van mij. Maar ik ben niet het type dat snel gegeneerd is, zolang het maar smaakvol blijft. Bovendien wordt tijdens zo'n naaktshoot een atmosfeer gecreëerd waarin het sereen werken is. Je bent daar als model en je weet waarvoor. Dan moet je ook niet beginnen te kniezen. Op de set sta ik helemaal achter wat ik doe, ook al omdat ik heb geleerd van mijn lichaam te houden. Ik ben iemand die helemaal openbloeit voor de camera.'

Dat smaakt naar meer?
Jess Donckers: 'Wacht even, ik wil dit niet elke week doen. Het was mooie ervaring, maar ik zie mijn toekomst niet als naaktmodel.'


Toch even getwijfeld voor je er aan begon?
Jess Donckers: 'Nee. Wat niet wil zeggen dat ik er niet heb over gepraat met Frank (Molnar, haar vriend, ex-JimTV en nu GunkTV-baas, nvdr.). We hebben zorgvuldig overwogen hoe we het zouden aanpakken.'

Wat vindt Frank ervan dat zijn vriendin in d'r blootje poseert?
'Hij is heel trots op mij. Welja: zijn vrouwtje staat op de cover!' (lacht)

Wat vind je het mooiste aan jezelf?
Jess Donckers: 'Mijn lange benen. (kijkt even afwachtend) Oké, ook mijn borsten vind ik er bijzonder fraai uitzien.'

Heb jij Frank De Mulder gekozen als fotograaf?
'Inderdaad. Hij was ook de Ché-fotograaf en onze verstandhouding bleek prima. Hij is het soort fotograaf dat het beste in mij naar buiten brengt.'

Frank omschrijft de sfeer van de reportage als 'candy girl'. Wat moeten we ons daarbij voorstellen?
Jess Donckers: 'Het roze en de belichting roepen een candy-sfeer op, denk ik. Misschien dat mannen bij het zien van de foto's denken aan een snoepje om eens aan te likken.' (lacht en trekt ondeugend gezicht)


Ben jij een ondeugend meisje?
'Jazeker. Ik wind er geen doekjes om: ondeugend zijn is leuk, maar niet te pas en te onpas. Je moet weten wanneer het kan en wanneer niet.'

Lag de 'Playboy' wel eens bij je thuis op de salontafel vóór deze shoot?
Jess Donckers: 'Natuurlijk! Zelfs als jong meisje bladerde ik al vol bewondering voor die glamourmeisjes door de Playboy. Als ik er eentje te pakken kreeg, natuurlijk. Niet dat je als meisje dan meteen ook naakt wilt gaan poseren, maar je gaat wel dromen als je die glamoureuze Playboy-mansion en Hugh Hefner (de Playboy-baas, nvdr.) met zijn bunny's ziet.'

Dus als Hefner belt...
'Hoho, nu denk ik daar wel iets anders over. Maar ach, ik wil daar best eens een weekje naartoe, ook al is Hugh Hefner ondertussen niet zo interessant meer. Wegens gezondheidsproblemen mag hij niet meer reizen, heb ik gehoord.'

Aha, je doet het voor de reisjes?
Jess Donckers'Ah ja, wat dacht je?' (lacht)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten