vrijdag 27 februari 2009

Valerie De Booser modeshow Plan België @ Belgische Babes Movies


Valerie De Booser organiseert een modeshow voor Plan België en geeft zelf het goeie voorbeeld op de catwalk.

Valérie De Booser organiseert én loopt modeshow voor goede doel

Voor het eerst sinds de opening van de winkel van Katja Retsin heeft mevrouw Koen Wauters, Valérie De Booser, nog eens zelf op de catwalk gestaan. In Mechelen showde ze kledij uit haar eigen winkel 'Histoires Des Femmes'. De opbrengst gaat naar Plan, de liefdadigheidsorganisatie waarvan manlief Koen al jaren peter is.

'Fashion for Charity', noemde Valérie het evenement van gisteravond. 'De volledige ticketopbrengst - we hebben toch zo'n 600 tickets van 15 euro verkocht - en de opbrengst van de drankverkoop gaat naar het goede doel.'

Belgische Babe Valérie De Booser koos voor Plan, de organisatie die ook de steun van Koen Wauters krijgt. 'Ik ben een soort meter van Plan', zegt ze. 'Ik heb Koen al vergezeld naar Kenia en zag daar met mijn eigen ogen dat het geld dat Plan ophaalt goed gebruikt wordt.

Dus wil ik met deze modeshow ook mijn duit in het zakje doen.' Koen is heel blij dat ik dit voor Plan wil doen. Alle beetjes helpen.'

De Clouseau-zanger kreeg gisteravond van zijn eigen vrouw een cheque overhandigd. Hij maakt die over aan de ngo. Koen Wauters en Valérie De Booser hebben zelf twee Plan-kindjes.

Eéntje in Kenia, en ééntje in Peru. 'We krijgen geregeld foto's, maar we hebben hen nog niet bezocht. We willen daarmee wachten tot Zita en Nono een beetje ouder zijn, dan kunnen ze met ons mee. Nu probeer ik hen daar wel al zoveel mogelijk over te vertellen.'

Ook collega Belgische Babes als Karen Damen en Kristel Verbeke van damesgroep K3, Tess Goossens en Sylvie de Bie waren aanwezig.















Geen opmerkingen:

Een reactie posten