donderdag 12 februari 2015

Annelies Törös Miss België 2015 @ Belgische Babes Movies

 
Wie wordt de eerste keus van kersvers Miss België 2015 Annelies Törös


“Echt veel tijd voor vriendjes heb ik niet, dus ben ik nog steeds vrijgezel!”

Eén tip voor wie zijn kans wil wagen bij Miss België Annelies Törös (19): wees niet te lyrisch over andere vrouwen. “Ik kan het één keer verdragen dat mijn vriendje een compliment geeft over een mooie vrouw, vanaf de tweede keer is het beeld zonder klank!” Gelukkig is de kans dat zoiets gebeurt klein, want Annelies is nu eenmaal de mooiste van het land.

Tomboygehalte: nul
“Vroeger was ik een echt meisje. Buiten spelen was niet aan mij besteed, ik organiseerde liever modeshows met mijn barbiepoppen. Ergens moet het dus al een kinderdroom geweest zijn om ooit Miss België te worden. Toen ik het kroontje op mijn hoofd kreeg, beleefde ik het beste uit mijn kindertijd opnieuw.”

Geen avontuur(tjes)
“Echt avontuurlijk ben ik niet aangelegd: ik ben als de dood voor bungeejumpen en andere straffe stoten. Ik wil gerust op wereldreis gaan, maar mag er niet aan denken dat ik in een hut of een tent zou moeten slapen. Als ik naar het buitenland ga, dan is er maar één optie voor mij: pure luxe.”

Jaloezie
“Als ik over een vrouw mag zeggen dat ze een mooie kont, pronte borsten of een prachtig gezicht heeft, dan zou mijn vriendje dat ook mogen. Zolang hij niet overdrijft: na één keer heb ik het ook wel gehoord. En als hij toch te ver gaat, mag hij zich verheugen op een avondje beeld zonder klank!”

Lees verder in P-magazine.

Annelies Törös (Antwerpen, 6 maart 1995) is een Belgisch foto model en mannequin. Ze werd verkozen tot Miss België 2015. Törös heeft Hongaarse wortels. Ze studeert communicatiemanagement aan de Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen. Eerder werd ze ook al Miss Antwerpen 2015.

Biografie

Törös' vader is Hongaars en haar moeder Belgisch. Tijdens haar kinderjaren was ballet een van haar grootste passies: ze begon op vierjarige leeftijd met klassiek ballet. Op haar vijftiende zette Törös haar eerste stappen in de modewereld.

In 2014 werd ze in het Hilton-hotel tot Miss Antwerpen 2015 gekroond, nadat ze eerder slechts op de valreep deelnam aan de preselecties. Met haar titel volgde ze Sarah Van Elst op. Hierna nam ze deel aan de nationale preselecties voor Miss België 2015 en behoorde ze uiteindelijk tot de laatste dertig finalistes.

Miss België

Op 10 januari 2015 werd Törös tijdens een rechtstreekse uitzending op AB3 en MENT TV vanuit het Plopsa Theater in De Panne gekroond tot Miss Universe-Belgium en Miss België 2015. Hiermee trad ze in de voetsporen van Anissa Blondin om de Belgische kleuren te vertegenwoordigen op de Miss Universe-verkiezingen en volgde ze ook Miss België 2014 Laurence Langen op. Ze was de eerste Miss België uit Antwerpen, sinds Ellen Petri in 2004. In februari 2015 stond ze op de cover van P-Magazine en was Törös te gast in het VIER-programma De Ideale Wereld. Ze is tevens sinds februari 2015 het gezicht van het horlogemerk Pontiac.

Exclusief: Een blik achter de schermen bij de covershoot van Miss België

Aan onze trouwe fans geven we al eens graag een extraatje. Daarom bieden we jullie een exclusieve kijk achter de schermen van de shoot van de covergirl van deze week: Annelies Törös. Kijk en geniet mee van deze fraaie beelden, foto's en filmpje van de video !

Bekijk de foto's nu in P-magazine, ook beschikbaar op Android en iPad.

Miss België 2015 Annelies Törös toont kroontje

Annelies Törös uit Berchem mag zich de nieuwe Miss België noemen. De knappe brunette haalde het zaterdagavond in Plopsa De Panne voor de West-Vlaamse Leylah Alliet (23) en Charlotte Vanbiervliet (19), ook al een West-Vlaamse. "Ik wil België zo goed mogelijk vertegenwoordigen en alles doen wat van me verwacht wordt", verklaarde de winnares achteraf.

De nieuwe Miss België is 1,77 meter en daarmee een van de grootste kandidates. De studente met Hongaarse roots zit in haar tweede jaar communicatiebeheer en houdt van fitness, shoppen en uitgaan.

Annelies (19) is nieuwe Miss België: "Favorietenrol waargemaakt"

Annelies Törös uit Berchem mag zich de nieuwe Miss België noemen. De knappe brunette haalde het voor de West-Vlaamse Leylah Alliet (23) en Charlotte Vanbiervliet (19), ook al een West-Vlaamse. "Ik wil België zo goed mogelijk vertegenwoordigen en alles doen wat van me verwacht wordt", verklaarde de winnares achteraf. Het kroontje van Laurence Langen lijkt dus in goede handen.

Annelies Törös uit Berchem mag zich de nieuwe Miss België noemen. De knappe brunette haalde het voor de West-Vlaamse Leylah Alliet (23) en Charlotte Vanbiervliet (19), ook al een West-Vlaamse. "Ik wil België zo goed mogelijk vertegenwoordigen en alles doen wat van me verwacht wordt", verklaarde de winnares achteraf. Het kroontje van Laurence Langen lijkt dus in goede handen.

De nieuwe Miss België is 1,77 meter en daarmee een van de grootste kandidates. Ze zit in haar tweede jaar communicatiebeheer en houdt van fitness, shoppen en uitgaan.

Opvallend is dat er eigenlijk twee missen internationaal zullen worden uitgestuurd. Leylay kreeg de titel Miss World Belgium, terwijl Annelies zich Miss Universe Belgium mag noemen. Zij worden naar de respectievelijke internationale verkiezingen uitgestuurd.

WOI zorgt weer voor probleem
Het grappigste moment deed zich voor tijdens de vragenronde: net als vorig jaar zorgde de Eerste Wereldoorlog weer voor een probleempje. Hoe lang die duurde? "Vijf jaar", antwoordde Aurélie Hendrickx aarzelend. Zij is overigens het liefje van de zoon van Gert Verhulst. "Een dikke vier jaar", verbeterde presentatrice Véronique De Kock op subtiele wijze.

Vorig jaar dacht kandidate Cindy Sabbe nog dat WOI tien jaar geleden begonnen was. Charlotte Vanbiervliet hoorde het dan weer in Keulen donderen toen ze een naam moest plakken op het boegbeeld van de mondharmonica in België.

"Mijn eredames verdienden het ook"
Darline Devos noemde winnares Annelies achteraf de favoriete. "Heel sterk dat ze die favorietenrol heeft waargemaakt in een extreem sterk jaar. Ze was de lieveling van bijna iedereen", aldus Devos.

"Je kan misschien wel zeggen dat ik die rol heb waargemaakt, maar toch. Ik ga sowieso mijn best doen en hoop dat het een goed jaar mag worden. Mijn eredames verdienden dit zeker ook. Ik ben heel blij met hen!", vulde Annelies aan.

"Laurence was goede Miss"
Na een moeilijk jaar met Laurence Langen kunnen Miss België en Darline Devos nu een nieuwe start nemen. "Ik zie het toch zo niet", aldus Devos. "We zijn ieder jaar blij dat er een nieuw meisje bijkomt, maar we hebben met Laurence zeker een goede Miss België gehad. Er werd in de pers een raar idee opgeworpen, waardoor wij Laurence uiteindelijk in bescherming hebben genomen."

Over het uitroepen van twee missen, namelijk een Miss World Belgium en Miss Universe Belgium, kon Devos nog dit meegeven. "Het wordt in veel landen gedaan. We antwoorden eigenlijk op een vraag van de organisatoren van Miss World. Wie naar welke missverkiezing mocht, heb ik zelf beslist."

Sympathiekste meisje komt uit Ninove
Vroeg op de avond werden nog zes andere prijzen uitgereikt. Miss Talent was voor Valentine Cesarone uit Bergen, Miss Social Media ging naar Titsia Brabants uit Mortsel, Michèle Roelens uit Roeselare werd Miss Charity, de Wilrijkse Stephanie Bola is Miss Model en Xhulia Mucaj uit Antwerpen ging naar huis met de titel Miss Sport.

Tweede eredame Charlotte Vanbiervliet is ook uitgeroepen tot Miss Beach. En het allersympathiekste meisje -verkozen door de medekandidates- was Kawtar Riahi Idrissi uit Ninove. Zij was met haar 1,82 meter meteen ook de grootste kandidate.

Zó sensueel heeft u Miss België nog niet bezig gezien (video)

Wat een prachtvrouw, onze kersverse Miss België! Het was dan ook onze natste grootste droom om haar eens achter de schermen bezig te zien. En jawel, dankzij de heren van P-magazine is dat mogelijk! Dit jaar mag ze nog niet naakt poseren voor de camera, maar toch geeft ze zich al bijn helemaal bloot.
Negentien jaar is ze, de knapste vrouw van het land Annelies Törös. Eén meter zevenenzeventig, prachtige blonde lokken en hartstochtelijke, Hongaarse roots. Het moet gezegd: net zoals er goede en slechte wijnjaren bestaan, kunnen we van 2015 ongetwijfeld stellen dat het een topjaar is!

Ook het kritische oog van P-magazine was meer dan overtuigd en daarom kreeg Annelies er boven het geliefde kroontje een felbegeerde P-shoot bovenop. Daar het buiten momenteel bibberen en beven is, mocht ze zich uitleven in een chique villa met een binnenzwembad. Niet moeilijk dat de sfeer er dan al gauw inzat en ze voor ze het zelf besefte aan het dansen ging met de fotograaf van dienst.

En voor de geïnteresseerden: ja, Annelies loopt nog ergens rond op ’t straat, maar “echt veel tijd voor vriendjes heb ik niet”, vertelt ze in P-magazine. Niet dat dat veel nuttige info is, maar da’s lang niet het enige wat ze te vertellen heeft. Kopen die handel en u bent mee op de hoogte!

Miss België Annelies Törös op nieuwste P-cover

Miss België Annelies Törös: "Alsof ik flauwviel"

Annelies Törös is zaterdag uitgeroepen tot Miss België 2015. De 19-jarige jongedame uit Berchem werd getipt als topfavoriete, maar toch was de ontlading bij haar en haar entourage enorm groot. "Het was alsof ik flauwviel", zei Törös in een eerste reactie. Het feit dat ze topfavoriete was maakte het er niet makkelijker op. "Dat heeft extra druk op mij gelegd en meer stress gegeven. Je weet niet hoe het zal uitdraaien en de andere kandidaten waren ook heel sterk."

Miss Belgie 2015: Annelies Törös Legt Alles Bloot!

Berchemse schone mooiste van het land

Annelies Törös uit Berchem is Miss België 2015. Ze won het fel begeerde kroontje tijdens een galashow in plopsaland de Panne.

Miss België: nooit eerder zó lekker!

Miss België Annelies Törös ziet eruit om op te eten. Letterlijk! Ze droeg een jurk gemaakt van chocolade op het Chocoladesalon in Brussel.

Miss België doet harten sneller slaan tijdens deze prikkelende covershoot

Na een passage bij 'De Ideale Wereld' nu op de cover van 'P-magazine': Annelies Törös zal ongetwijfeld meer van zich laten spreken dan de vorige Miss België Laurence Langen. En beste mannen: als u uw kans bij haar wil wagen, vergeet dan zeker niet de volgende tip. "Ik kan het één keer verdragen dat mijn vriendje een compliment geeft over een mooie vrouw, vanaf de tweede keer is het beeld zonder klank." Al de rest kan zich opwarmen aan deze prikkelende kijk achter de schermen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten